Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії

Історія компанії-це історія безперервного розвитку.

1991

Бренд Kamis був створений компанією Kamis S.A., яка була заснована в 1991 році і з самого початку завоювала довіру споживачів. Вона стала творцем категорії спецій в Польщі, постійно інвестуючи в інновації та змінюючи стереотипи мислення про спеції та кулінарію.

 

 

1998

Історія компанії - це історія безперервного розвитку. Бренд Kamis, завдяки високій якості продукції та неповторному смаку став найвідомішим брендом спецій і гірчиці не тільки на польському ринку, але й розширив свою присутність на ринках Росії, Румунії та України. У 1998 році в Україні було створено ТОВ «КАМІС-ПРИПРАВИ», офіційне представництво компанії Kamis S.A., що дозволило представити високоякісні бренди компанії Kamis та Galeo українським споживачам. Торгові марки KAMIS і GALEO охоплюють широкий спектр продукції: натуральні спеції, прянощі та приправи, маринади і гірчиці в різних видах фасовки та упаковки від 4г до 5 кг, призначені, як для шанувальників традиційної кухні, так і для тих, хто полюбляє кулінарні експерименти.

За цей час українське представництво ТОВ «Каміс-Приправи» стало одним з провідних гравців українського ринку спецій та приправ.

Основними факторами успіху компанії стали:

  • Постійно високий рівень якості продукції та упаковки;
  • Широкий асортимент найпопулярніших серед споживачів натуральних спецій, прянощів і приправ, маринадів і гірчиць в різних видах фасовки та упаковки від 4г до 5 кг;
  • Інновації та постійний розвиток асортименту продукції;
  • Якісний сервіс, представлений клієнтам;
  • Професійний персонал компанії;
  • Промо підтримка продукції;
  • Досвіду у розробці та виробництві приватних марок для торгових мереж.

2011

У вересні 2011 року компанія Kamis S.A. була придбана McCormick & Company, Inc, світовим лідером сучасної індустрії з виробництва, маркетингу та реалізації спецій, приправ і смакових інгредієнтів. З 2011 року торговельні марки Kamis і Galeo - частина глобального портфоліо високоякісних та інноваційних брендів корпорації, яка володіє декількома десятками брендів у 110 країнах світу.

2012

Після цієї угоди, в липні 2012 року назва компанії Kamis S.A. була змінена на McCormick Polska S.A. Материнська компанія McCormick & Company, Inc повністю підтримує розвиток і успіх брендів і Kamis і Galeo.

 

2017

У травні 2017 компанія McCormick завершила інтеграцію ще одного з провідних виробників в Європі, екстрактів і ароматизаторів для всіх галузей харчової промисловості «Enrico Giotti s.p.а.», а її представництво ТОВ «Джотті-Україна», яке працювало в Україні з 2005 року – стало частиною компанії ТОВ «Каміс-Приправи». Продукція бренду Giotti - це ароматизатори, екстракти, ефірні масла, концентровані соки, концентровані зневоднені соки, які широко використовується в кондитерських, молочних продуктах, морозиві, напоях, фруктово-ягідних наповнювачах та ін.

Секрети успіху McCormick складають 5 основних принципів ведення бізнесу корпорації:

Пристрасть до смаку

Місія McCormick - «врятувати світ від нудної їжі ». Постійно розвиваючись і вдосконалюючись, ми цілком віддаємося творчості - створенню продуктів і смакових відчуттів, здатних розбудити смакові рецептори, урізноманітнити Ваше щоденне меню і зробити страви незабутніми .

Об'єднуючи зусилля експертів, провідних шеф-кухарів і технологів в області ароматів по всьому світу та передові технології виробництва провідних світових брендів спецій і приправ, ми створюємо джерело натхнення, здатне додати творчий імпульс не тільки професійним кухарям, а й захопленим кулінарією шанувальникам.

Сила команди

Один з головних пріоритетів Компанії - створення атмосфери взаємоповаги, визнання, залучення в спільну справу та партнерство співробітників, які і складають «родину McCormick».

Якість, якій Ви довіряєте

Величезний досвід роботи компанії McCormick зі спеціями і приправами з кінця 1800х років, показує, що робота зі створення тих чи інших смакових компонентів , формування тих чи інших смакових переваг, пов'язана з відповідальністю і означає роботу, яка вимагає ретельного, обдуманого і зваженого підходу. І ми, як ніхто інший, здатні швидко відгукнутися на вимоги часу і визначити , як забезпечити найкращим чином випуск продуктів найвищої якості. Наша мета - передбачити, запобігти і максимально знизити ризики для споживача.

Ми оцінюємо якість, як основну цінність, тому маючи кращу в індустрії систему тестування якості, McCormick входить до переліку компаній, продукція яких має найвищий третій рівень харчової безпеки.

Натхнення на здоровий вибір

Коли справа стосується здоров'я і гарного самопочуття - McCormick на Вашому боці . Як світовий лідер смакових рішень, ми полегшуємо можливість насолоджуватися незабутнім смаком їжі і одночасно дбати про своє здоров'я. Компанія розширює можливості здорового харчування, розробляючи продукти високої якості, з кращими смаковими властивостями і високою поживною цінністю. На вирішення цього завдання спрямовані зусилля центру досліджень McCormick, заснованого в 2006р., який фінансує передові новаторські дослідження в кращих університетах і дослідницьких центрах по всьому світу.

Забезпечення відмінного результату

Щорічні продажі на суму більше 3,5 мільярдів доларів США роблять корпорацію McCormick провідною світовою компанією з виробництва спецій і приправ, яка виробляє спеції і приправи для всього спектру компаній роздрібної торгівлі, харчової промисловості, ресторанного бізнесу.

McCormick володіє провідними брендами в товарних категоріях: спеції та приправи, маринади, домашні десерти, мед і желатин, ароматизатори та екстракти. Ретельне втілення в життя цих принципів забезпечило корпорації чудові результати діяльності. Акції корпорації котируються на фондовій біржі Нью-Йорка.